21 март 2013

Направи си сам вазичка за кокичета с подръчни материали



   Преди много  години, когато бях дете, майка ми имаше вазичка за кокичета. Бяла и малка вазичка, която тя ползваше за кокичета и момина сълза, които тя толкова обича. Нямам идея дали все още я има тази вазичка, но при първа възможност ще я попитам. Онзи ден ми свърши черния пипер от мелничката на Котани и веднага ме осени идеята за малка, кокетна вазичка за кокичета. Милият ми свекър много често ми носеше такива, когато бяхме в България, а аз все се вайках, че нямам красива вазичка,  която те заслужават. Сега вече има такава, но няма кокичета. Но имам търпение, всичко с времето си... Може би догодина...


   В няколко лесни стъпки ще ви разкрия как да си  направите сами тази вазичка, ако ви е харесала или ще ви даде идея за някакъв друг проект. Аз използвах, освен вече споменатото стъклено шишенце от мелничката за черен пипер на Котани, парче памучен плат и цветни лентички.



                  Отстранете пластмасовите елементи внимателно.
                  Измийте и подсушете добре.
                  Пречупете 1 см от двете дълги и една къса страна лентата плат на ютия, за да скриете отрязаните краища.
                   Увийте лентата като започнете от незачупената къса старана и покриете с зачупената. Закрепете я с няколко бода на ръка с игла и конец или с двойно подлепваща лента на ютия, както направих аз.
                    Завържете красива панделка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар