15 август 2013

Печени картофи с ароматни подправки

     Преди време в едно кулинарно предаване показаха интересен начин за печене на картофи и аз като виден ценител на това изкуство, се престраших да опитам. Тези картофки се оказаха наистина много вкусни. Много домакини се притесняват от печенето на картофи без вода, но лично аз ги намирам за много по-очарователни и вкусни. Много ми напомнят на картофи по селски.




    Необходими подправки:
1 килограм картофи
1/2 к.л. сол
1 к.л. червен пипер
щипка суха мента или друга по желание
чесън на прах
черен пипер
олио

    Начин на приготвяне:
   Обелете картофите. Нарежете ги като диня или с формата, която  предпочитате. В купичка смесете всички подправки и ги смесете добре. Объркайте картофите с подправките. В тава върху хартия за печене наредете картофите ветрилообразно, така че да не се застъпват и полейте отгоре с помощта на супена лъжица мазнина по избор. Изпечете в силно загрята фурна. Чудесна гарнитура към едно печено пиленце.
 
Добър Апетит!

2 коментара:

  1. Супер са! Аз само така пека картофи, никога с вода. Само разнообразявам подправките и начина на нарязване. На тънки шайби стават хрупкави като чипс :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Катя! Не се бях сетила да пробвам да изпека като чипс,непременно ще пробвам. Аз също правя с различни подправки.

      Изтриване