07 май 2013

Нашия Великден в творчество!

     Как се развихрих тази година, но много, ама наистина много ми се правиха козунаци и украси. Първия ми опит за козунаци беше преди четири години и да си призная с всяка следваща година задобрявам все повече. Направихме си и малка украса за дома, колкото е по силите ни и предимно насочена към децата. Но от всичко, което бях приготвила за празника, най-силно се радваха на шарените яйца и същите в станиол :). 



Вдъхновението!



  


    Украсата за детската стая започна от далеко, за да е леко и разбира се използвах част от детските играчки и за играта, за радост на децата едни колажи, които на мен са ми много забавни. Те са на тема рециклиране, направени са от картонена опаковки, пликче от бонбони и лицевия картон от блок за рисуване, на който използвах основната рисунка и добавих яйца, които детето оцвети. Всъщност, аз имах помощница през целия работен процес, изцяло нейна заслуга е поставката за яйца за празничната трапеза, аз само я насърчих какво да направи, като идеята дойде много спонтанно преди две седмици, когато ни свърши гипса за отливки, които тя много обича да рисува. Като няма гипсови отливки има кори от яйца. Вечерта каза на баща си, че рисувала планини. Аз само декорирах с "цветята", ок поправям се, буренчета от поляната.







        И понеже съм на зелена вълна като цяло, не можеше да подмина една готина идея и направих поставка за козунаците от картон. И тук ще направя едно уточнение, че имах критика - това изобщо не прилича на трева и такива листа растат на клоните на дърветата, а не на тревата. Така е, знам, но толкова си можем, а и лепилото нещо ме предаде, но нямаше време за корекции :), защото имаше гладни и нетърпеливи деца.


   


        Банята не остана без украса...



       Тази година бях решила да си отгледам трева от леща, но си засадихме буренчета, едните са в саксията, другите в черупки от яйца. 

   
     
 Може да видите какво още направих за радост и наслада на душата ми:

2 коментара:

  1. Много добра майка си и явно добре сте се забавлявали! Чудесни украси, носещи радост и при изработването и после! Аз също засадих уж лавандула, пък поникна тученица, но го преглътнах-нали и нея ползвам в салатите...:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Bety. Така е, забавлявахме се, който както може. Похапнахме, понадебеляхме...:) Аз съм от тези, които могат да се радват на всичко зелено, но не са добри в отглеждането. Колкото до лавандула или тученица, аз ще се радвам и тревичка да ми поникне, да ми е зеленко. За сега, нашия татко стигна само до опитване на една от салатите с тученица, а преди три седмици заяви твърдо, това да не му го пробутвам. Иначе вярва, че билките лекуват и помагат, подлагал се е на такова лечение, и с тученицата е въпрос на време да я възприеме по-друг начин.
      И твоите декорации ми харесаха страшно много. Напълниха ми се очите, а видях че от ФБ имаш голям почитател, но като правиш толкова красота, изкушението за кражба е голямо и за някой няма спирачки.

      Изтриване