13 март 2013

Плетено хлебче и още нещо

     
      Има много предложения на подобен хляб,  но най-много харесах  този . Доста примамлив е, нали? Да благодаря на Вероника за снимките, които онагледяват обясненията стъпка по стъпка. Положила е доста труд, но крайния резултата е доста впечатляващ. Не ползвах нейната рецепта за тестото, въпреки че много ми допадна, и ще го пробвам в най-скоро време, когато имам  всички необходими брашна.
       Много често чувам изрази (Извинения!): "Как аз да съм на диета, а останалите какво ще ядат". Когато са в един и същи ден, ми идва в повече. Съвет: Намерете вашата диета и научете  за нея колкото се може повече". Понеже красотата изисква жертви, а пък хранителния режим налага определени ограничения, налага се да си креативен, ако нямаш много време за готвене. Но никой не обещава да е лесно, ако ти не си го направиш такова. Моето семейство няма никакъв проблем с това, че съм на диета и приемат с охота доста от храните, които аз хапвам., както и аз нямам проблем да готвя само за тях. НО! За да не чувам повече извинения, едно много удобно предложение, когато си на 90-дневната диета. От едно тесто, две еднакви, но и различни изделия.
     Моето предложение, за да няма недоволни, направете две малки плетени хлебчета. В  едното тесто сложете плънка от гъби и лук( така както направих аз), а в другото плънката от рецептата на Вероника. Е, не се получи толкова впечатляващ хляб и няма да нахраним очите, но ще задоволим хранителните капризи на всички. Ползвах тесто, замесено само от брашно, мая, сол и олио. Плънката, която аз предлагам е задушени в малко олио, лук нарязан на полумесец и гъби, подправени с мащерка, червен и черен пипер, за много кратко време. На мен, лично, напоследък много повече ми допада съвсем кратката термична обработка на зеленчуците, така че да останат леко хрупкави.
     


  В същия дух, но хранещо окото, е това :
                                                                         


    Въпреки, че на снимката вътре в охлюва е натрошено сирене, може за вас да поръсите само с шарена сол, и това да ви е обяда с голяма свежа салата. Децата ми си хапнаха на закуска розите със салам, а охлюва следобед. Това хапна семейството ми, когато аз бях  само плодове целият ден.
     Зависи  колко гладни има в къщи, може  и за закуска да не стигне.:)


    
  "  От къде тръгнах, къде стигнах."

  No more excuses!/Без повече извинения!
   


Няма коментари:

Публикуване на коментар