22 април 2013

Козуначените кифлички на Джема "Под прикритие"

      Когато съм уморена, обичам да си почивам. Не е нещо ново, нали? :)
     Ама аз си почивам като влизам в кухнята и започвам да готвя. Само така успявах да остана сама до преди време, както казвам аз "ЩЕ ИЗБЯГАМ ЛИ ОТ ВАС" . Не зная дали сега по ми харесва, откакто сме три в кухнята, ама хората са го казали право колко жени на брой трябва да има в нея, но няма кой да слуша. Понякога е забавно, друг път има кавга. Във втория случай, докато устата говорят и  главата мисли как да се изрази правилно, да не я разберат погрешно, няма да ви казвам ръцете какво правят, но ще ви показвам...
      И понеже аз се изненадах, че от цялата тази работа имаше добър край, реших да си го запиша, че от ЕГН забравям, а и нали се учим да праим снимки.
      Рецептата е много позната и често правена от мен през последните години. И тя е от Бг-мамма. За рекламата да вземат да дадат някой лев, че не ходим на работа, нема веке с кво да раня децата... И понеже си ги знам с кодово име, а днес получиха и още едно:), записвам:


2 яйца
60 г масло
60 г захар
 100 мл прясно мляко
 една щипка сол
 350 г брашно
 половин кубче мая
 един жълтък за намазване

      Замесва се тесто от посочените продукти. Оставя се да втаса. Провеждате една лекция на децата, че "КОЙТО НЕ РАБОТИ, НЕ ТРЯБВА ДА ЯДЕ" и то станало готово. После по картинките оформяте и печете. Поднесете с чаша прясно мляко, за да чуете думите: " Мамо, мое ли топам". Последните сплетените са лице и опако. :)

                    Грешките в този текст са умишлени или по-точно, повечето от тях.


   

Няма коментари:

Публикуване на коментар