25 март 2013

Магдалени

      Преди няколко дни прочетох, че в Гърция ползват като мазнина зехтин при приготвянето на десерти. Стана ми интересно. Реших  да пробвам някой ден.
      Вчера сутринта попаднах на много интересен за мен разказ за Las Magdalenas. Обещавам да пробрам рецептата  в бъдеще.
      От целия разказ на мен най-много ми въздействаха тези думи:
     " Според самите испанци, за да се приготвят истински magdalenas, трябва да се използва зехтин и това е един от белезите, по които се отличават от мъфините и къпкейковете."
      Много хубави магдалени се получават от тази рецепта. Правила съм преди време с краве масло. Бяха невероятни. За да мога да направя разлика в крайния продукт, използвам тази рецепта отново. Направените от мен промени в рецепта, са следните:

 

        

Необходими продукти

  • 3 бр яйца
  • 3/4 ч.ч. захар
  • 3/4 ч.ч. зехтин
  • 1 ч.ч.  брашно с връх(препълнена)
  • 1 ванилия
  •  1/2 пакетче бакпулвер

Начин на приготвяне

      Разбиват се добре яйцата, прибавя се захарта и се разбива на хубав, гъст крем.
 Прибавя се зехтина, след което се добавя и пресятото с бакпулвера брашно.
Тестото се излива във форми . Пекат се до бледорозово.От половин доза излизат 20 броя.
      Днес не готвих, провеждах експеримент! Направих магдалените със зехтин. 
Усладиха ни се! Изводи от проведеният експеримент няма, има само изядени магдалени!

Няма коментари:

Публикуване на коментар