21 март 2013

Бутер пица-цветя

   За партито, по случай втория рожден ден  на малката ми дъщеря, ми трябваше солено изделие от бутер тесто. Има много предложения, но аз търсех нещо ефектно и бързо, тъй като за няколко часа трябваше да приготвя едновременно няколко неща за хапване. Разбира се, подготовката бе от цяла седмица по-рано, но някои храни трябваше да се приготвят в същия ден.

   От напрежението и бързането, го карах на спомени и обърках разрязването, та ми се получи не цветенце, а немски кръст. Всички присъстващи на това го оприличиха, а аз още като ги правих, разбрах, че не са като тези, които бях видяла по-рано тук. Мира не ми даде цял ден, и когато всичко свърши, веднага изнамерих обясненията за направата им. Показах ги на мъжът ми, с който преди това бях споделила, че нещо съм объркала с оформлението на така наречените цветя, с които всички ме подиграваха, дали не съм целенасочено търсила точно този им изглед. А аз само смутено казвах: Това трябваше да са цветя. Е, ето ги сега цветя!


Бутер тесто, кашкавал, салам, маслини, чушка, царевица, готов доматен сос за спагети, сух босилек, пресен магданоз.

   Бутер тестото се нарязва на квадрати, като всеки квадрат се прорязва на 1 см от края и в ъглите, но така че в средата на всяка страна да остане поне 1 см неотрязано. Останалите продукти се нарязват и объркват. С доматеният сос се намазват квадратите и се поставя плънка, повдигат се ъглите като се прищипват хубаво един към друг, за да не се разтворят при печенето. Пекат се в силно загрята фурна до готовност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар