26 април 2013

No more excuses!/Без повече извинения!

     Заради другите(децата ми), исках да спра цигарите. Казвах си , че искам да спра да пуша, но не можех, по-скоро  не исках. По време на двете ми бременности, и след това заради кърменето на децата, пак не пушех. Щом преди съм могла, какво тогава ме спираше пак да го направя? Дори да прозвуча, като в една доста известна реклама, трябваше някой да ме побутне. В някой друга публикация ще разкажа, кой и как ме побутна. Сега, 6 месеца по-късно,  казвам: "МОГА", но трябваше да дойде момента. 

"Без цигари половин година!"

     По този повод днес да се почерпим е едни бонбони Рафаело. От тези фалшивите, които си направихме вкъщи.

Бонбони Рафаело


400 г кондензирано мляко 
100 г бял шоколад
 200 г кокосови стърготини
100 г белени безсолни печени лешници


    Начупете шоколада на дребни парчета, разтопете го заедно с кондензираното мляко на водна баня и прибавете половината от кокосовите стърготини. Охладете и оставете в хладилника за час-два. С чаена лъжичка вземете от сместа, поставете в средата лешник и оформете топчета с ръце. Оваляйте в кокосови стърготини.
                                                                                                              
  Почерпете се!

Какво можем да си направим с кори от портокал?

Изрязано с формички от детски комплект за пластелин. Могат да се ползват за различни декорации и като изсъхнат също са така прелестни.


Няма коментари:

Публикуване на коментар