16 юли 2013

Аз съм най-красива на света!

     Тази реплика си остава една от най-зловещите от моето детство. Знаете приказката за Снежанка. Но днес аз я изричам, вместо едно от най-красивите творения на тази земя, напълно заслужено. Разбира се има и други красиви животинки и твари, но пеперудите някак са ми легнали много на сърце. Като начинаещ фотограф, реших да си потърся красив модел, който да застане доброволно пред обектива и да позира с часове, докато аз успея да се преборя с техниката.


      Сигурно ще се изненадате, но и при пеперудите има манекенки, които обичат да позират, които да бъдат ухажвани. Доста и поговорих, разбрахме се някак, всъщност, има само два начина или тя разбира човешкия език, или аз говоря на езика на пеперудите.


     В крайна сметка не се разправяхме много, но се заиграхме. Тя беше във вихъра си, изнесе ни цял спектакъл, част от който решихме да Ви представим.


       По едно време се замислих, че може да не е манекенка , а манекен, но да си призная никак не ги различавам коя е женска и коя мъжка. По крилата се познавало, но...!


       Тук модела ми застана точно там, където бях фокусирала и чаках да заснема. Е, много добра се оказа или аз намерих за нея подходящите думи. Кой знае?


      Толкова близки си станахме, че ме допусна съвсем близко до себе си. Полази ме пеперуда! Явно осъзнала колко интересна я намирам, реши да ми се покаже съвсем отблизо, но това технически ми бе невъзможно да заснема, въпреки че имах огромно желание.

  
      Има най-различни суеверия, оказа се, че има и за това да те полази пеперуда.
    Пеперудата е символ на любовта, щастието и благополучието. Ако задържите пеперуда в ръка, а после я пуснете да полети на свобода  към небето, ще се изпълни най-съкровеното ви желание.


     Едва ли сега всеки ще се втурне да гони пеперуди, за това аз пожелавам на всеки прочел тази история  много любов, щастие и благополучие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар